دریچه تکنولوژی کارت گرافیک GeForce RTX 3060 انویدیا نیامده به فروش گذاشته شد؛ 1100 دلار! - ژوانا

تب ماینینگ و کمبود کارت گرافیک به اتفاق‌های بی سابقه‌ای منجر شده است. در تازه‌ترین آنها کارت گرافیک GeForce RTX 3060 انویدیا پیش از معرفی رسمی سر از یک فروشگاه کالاهای دست دوم بر آورده است.

همان‌طور که می دانید انویدیا ماینینگ بر روی کارت گرافیک RTX 3060 را محدود کرده است و به نظر نمی‌رسد دیگر برای ماینرها جذابیتی داشته باشد. با این حال بازار با کمبود کارت گرافیک گیمینگ روبرو است و گیمرها به RTX 3060 چشم دوخته‌اند.

جالب اینکه سه کارت گرافیک RTX 3060 حتی پیش از رونمایی رسمی از سوی انویدیا بر روی یک فروشگاه اجناس دست دوم برای فروش قرار گرفته است. از آنجایی که هنوز انویدیا درایوری برای RTX 3060 ارائه نکرده است، با این کارت‌ها نمی‌توان بازی کرد و تنها برای ماینینگ قابل استفاده به نظر می‌رسد.

Gigabyte-GeForce-RTX-3060-Eagle-OC.jpg

این کارت‌ها از سوی شخصی با نام Artem برای فروش قرار گرفته است و هر یک از آنها حدود ۱۰۸۰ دلار قیمت دارند، بنابراین برای خرید هر سه آنها باید بیش از ۳۰۰۰ دلار پرداخت کرد.

جالب اینکه در توضیحات این آگهی گفته شده یکی از کارت‌ها به منظور تست باز شده است که می‌تواند به بررسی امکان استخراج ارز دیجیتال اشاره داشته باشد. می دانیم انویدیا ماینینگ بر روی RTX 3060 را محدود کرده است، بنابراین احتمالاً خواسته‌اند امکان ماین کردن را بررسی کنند.

هرچند انویدیا ماینینگ بر روی RTX 3060 را محدود کرده و دچار افت کارایی می‌شود، اما برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند هنوز ماینینگ با RTX 3060 سودآور است.

کارت گرافیک RTX 3060 انویدیا به طور رسمی سه روز دیگر معرفی می‌شود اما پیش از آن به دست افراد سودجو رسیده است. حالا باید منتظر ماند و دید آیا کارت گرافیک RTX 3060 با قیمت رسمی به دست گیمرها می‌رسد یا بازهم شاهد ورود دلالان و فروش آن با قیمت بالاتر خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها