دریچه تکنولوژی کارت گرافیک RTX 3060 Phoenix ایسوس معرفی شد؛ کوچک و پرقدرت - ژوانا

اگر به داشتن یک کارت گرافیک کوچک با کارایی بالا و آخرین فناوری‌های روز فکر می‌کنید، GeForce RTX 3060 Phoenix (PH-RTX3060-12G) ایسوس یکی از آنها است. این کارت از طراحی ساده اما شکیل بهره می‌برد و می‌تواند انتخاب خوبی برای کیس های کوچک باشد.

RTX 3060 Phoenix اولین کارت از سری Ampere Phoenix ایسوس است و از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 انویدیا با ۱۲ گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 بهره می‌برد. این کارت ۲٫۵ شکاف توسعه را اشغال می‌کند و دارای ابعاد ۱۷٫۷×۱۲٫۸×۵٫۱ سانتی متر است که آن را در زمره کوتاه‌ترین کارت‌های RTX 3060 قرار می‌دهد.

hR2lOZGKOosF3f6f.jpg

کارت گرافیک RTX 3060 Phoenix ایسوس دارای همان فرکانس‌های مرجع انویدیا است و خبری از اورکلاک کارخانه‌ای نیست. بیشینه فرکانس بوست این کارت به ۱۷۷۷ مگاهرتز می‌رسد اما با نصب برنامه GPU Tweak II و فعال کردن حالت گیمینگ به ۱۸۰۷ مگاهرتز می‌رسد.

vian3yKMxgAu7lNb.jpg

کارت گرافیک RTX 3060 Phoenix از یک عدد فن بزرگ با طراحی Axial-tech و یاتاقان جفت بلبرینگ بهره می‌برد که به ادعای ایسوس ضمن برخورداری از دوام بسیار بالا، فشار هوا بیشتری نسبت به فن‌های معمولی تولید می‌کند. همچنین این کارت دارای حرارت گیر بسیار متراکم با سه لوله ناقل گرما و بک پلیت فلزی است.

t6GERcNP7Soirwbx.jpg

درگاه‌های خروجی تصویر کارت گرافیک RTX 3060 Phoenix ایسوس متشکل از سه عدد DisplayPort 1.4a و یک HDMI 2.1 است. این کارت به یک کانکتور تغذیه ۸ پینی نیاز دارد. قیمت کارت گرافیک RTX 3060 Phoenix به طور رسمی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود ارزان‌ترین کارت RTX 3060 ایسوس باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها