دریچه تکنولوژی کیس گیمینگ چند میلیارد تومانی هم از راه می‌رسد؟ - ژوانا

تا همین چند سال قبل با صرف حدود ۲۰۰ میلیون تومان می‌شد یک خودرو خارجی یا حتی یک واحد آپارتمان خریداری کرد اما حالا پول تنها یک کیس پرقدرت است. اما چه فکر می‌کنید اگر بدانید یک کیس آماده وجود دارد که به تنهایی صدها میلیون تومان قیمت دارد و حتی برای آن دزدگیر گذاشته‌اند؟

یک فروشگاه کامپیوتر در استرالیا به نام Aftershock PC برای یکی از مشتریان خود یک سیستم کاستوم کم نظیر ساخته است. Ali Kaos نام این خریدار پولدار است که ۲۳ هزار دلار در اختیار فروشگاه مزبور گذاشته و از آنها خواسته بهترین PC ممکن را برایش بسازند.

2021-03-11-image-3-j.jpg

این بودجه هنگفت در نهایت به ساخت یک PC کاستوم حیرت انگیز با برخی از بهترین سخت افزارهای روز دنیا و البته برخی قابلیت‌های منحصر به فرد انجامیده است.

aftershock-30000-pc-5.jpg

سیستم مزبور به یک جفت کارت گرافیک ASUS ROG Strix RTX 3090 با قیمت روز هر یک بیش از ۱۱۰ میلیون تومان، پردازنده ۶۴ هسته‌ای AMD Ryzen Threadripper 3990X با قیمت بیش از ۱۲۵ میلیون تومان، ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم G.Skill NEO و چهار ترابایت حافظه اس اس دی پرسرعت PCIe 4.0 مجهز است.

2021-03-11-image-7-j.jpg

همان‌طور که به خوبی این تصاویر نشان می‌دهند، این کیس میلیارد تومانی به یک واترکولر تمام کاستوم با واتربلاک EK، سه پمپ EK D5 و یک صفحه گردش مایع کولانت EK Quantum Reflection 1000D برای زیبایی هرچه بیشتر مجهز است. همچنین از ۱۸ عدد فن ساخت Corsair در این کیس استفاده شده است.

2021-03-11-image-5-j.jpg

همچنین داخل این کیس حیرت انگیز دو نشانگر گردش مایع کولانت، دو نمایشگر دما و یک صفحه LED دیگر برای نمایش اطلاعاتی چون دما وجود دارد.

2021-03-11-image-6-j.jpg

قرار دادن همه این قطعات در کنار یکدیگر به فضای زیادی نیاز دارد و به همین دلیل از یک کیس Corsair Obsidian 1000D با حجم ۱۴۸ لیتر استفاده شده است. جالب اینکه آماده کردن این کیس یک هفته تمام به طول انجامیده و برای جابجایی آن به چهار نفر نیاز بوده است.

aftershock-30000-pc-13.jpg

یکی دیگر از نکات عجیب درباره این کیس طراحی محل نگهداری مخصوص با سیستم امنیتی پیشرفته است که تنها با تشخیص اثر انگشت در آن باز می‌شود. به همین منظور مالک آن اتاق را از نظر امنیت تقویت کرده است تا به آسانی امکان باز کردن یا دستبرد به آن وجود نداشته باشد.

2021-03-11-image-4-j.jpg

بر روی این کیس یک پلاک برنزی هم قرار دارد که حاوی مشخصات مالک آن است. صاحب این کیس رؤیایی می‌گوید در کنار گیمینگ، از آن برای اسکن سه بعدی و اجرای برنامه‌های طراحی و تولید استفاده می‌کند. طبیعتاً چندین مانیتور گران قیمت هم در کنار این کیس استفاده خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.