دریچه تکنولوژی گوشی اقتصادی گلکسی M12 سامسونگ با نمایشگر 90 هرتزی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد؛ فقط 150 دلار! - ژوانا

اگر به خاطر داشته باشید حدود یک ماه پیش سامسونگ بالاخره پس از افشاگری‌های بسیار، گوشی گلکسی میان‌رده و اقتصادی گلکسی M12 را معرفی کرد، اما از مشخصاتی چون قیمت و زمان عرضه‌ی آن حرفی به میان نیاورد. نهایتاً امروز شرکت سامسونگ به صورت کامل از گوشی گلکسی ام ۱۲ خود با چیپست اگزینوس ۸۵۰، نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در هند رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات کامل و قیمت باورنکردنی آن می‌پردازیم.

گوشی گلکسی ام ۱۲ سامسونگ دارای یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع PLS TFT LCD با رزولوشن ۷۲۰ x 1600 پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که از طراحی قطره‌ای سامسونگ یا همان Infinity-V بهره می‌برد. این نمایشگر سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی گوشی را نیز در خود قرار داده است و توسط یک لایه گوریلا گلس ۳ شرکت کورنینگ محافظت می‌شود.

m12-launch.jpg

قلب تپنده‌ی گوشی گلکسی M12 چیپست اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ است که به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار اصلی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهد. این گوشی از اسلات کارت حافظه نیز بهره‌مند است و کاربران می‌توان با کارت‌های حافظه microSD تا ۱ ترابایت به فضای ذخیره‌سازی آن اضافه کنند.

Samsung-Galaxy-M12-1200x675.jpg

از قابلیت‌های ارتباطی گوشی Galaxy M12 نیز می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G، وای‌فای تک بانده، بلوتوث ۵٫۰ و انواع سیستم‌های مکان‌یابی (GPS، GLONASS، BeiDou و GALILEO) اشاره کرد.

در قسمت پشتی گوشی گلکسی ام ۱۲ نیز یک ترکیب دوربین چهارگانه مشاهده می‌شود که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (ISOCELL GM2)، یک دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

Samsung-Galaxy-M12-launched.jpg

از نظر نرم افزاری نیز عضو جدید خانواده گلکسی M سامسونگ به رابط کاربری One UI 3.0 بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز است و به احتمال زیاد به زودی به رابط کاربری One UI 3.1 ارتقا خواهد یافت. گلکسی ام ۱۲ دارای یک باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی میان‌رده و ارزان قیمت جدید سامسونگ در ابعاد ۱۶۴ x 75.9 x 9.7 میلی‌متر تولید می‌شود و در حدود ۲۲۱ گرم وزن دارد. از دیگر قابلیت‌های گلکسی ام ۱۲ نیز می‌توان سنسور اثر انگشت موجود در بخش کناری آن، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C را نام برد.

Samsung-Galaxy-M12-Black-White-Blue_large.png

در این رابطه بخوانید:

– گوشی Galaxy M12 سامسونگ با باتری ۶,۰۰۰mAh و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد
– گوشی گلکسی M12 سامسونگ با باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی آمپری در راه است
– گوشی سامسونگ گلکسی M12 با تراشه اگزینوس ۸۵۰ در Geekbench مشاهده شد
– بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (ویژه نوروز ۱۴۰۰)

گوشی Galaxy M12 در سه رنگ سیاه، سفید و آبی و در دو نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

samsung-galaxy-m12-image.jpg

نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی گوشی گلکسی M12 در حدود ۱۵۱ دلار قیمت دارد که برای یک گوشی میان‌رده با مشخصات گفته شده بسیار ارزان قیمت و اقتصادی است. همچنین سامسونگ برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی ام ۱۲ قیمت ۱۹۳ دلار را در نظر گرفته است. فروش گوشی گلکسی ام ۱۲ سامسونگ نیز از تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) آغاز می‌شود.

samsung-galaxy-m12-launching-in-india-march-11th.jpg

نظر شما در مورد گوشی گلکسی ام ۱۲ سامسونگ چیست، با توجه به مشخصات گلکسی ام ۱۲ آیا قیمت پایه‌ی ۱۵۰ دلاری آن را عادلانه می‌دانید یا در این محدوده قیمت گوشی‌های بهتری می‌شناسید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها