دریچه تکنولوژی گوشی تاشو Honor Magic در راه است - ژوانا

طی چند هفته اخیر اخبار و شایعات زیادی از کمپانی آنر به گوش می‌رسد، این کمپانی حدود ۳ ماه است که به‌طور رسمی از کمپانی هواوی جدا شده است. همانطور که در مطالب گذشته عنوان کردیم آنر طی این مدت ۳ ماهه فقط یک گوشی را با نام Honor V40 5G در بازارهای چین عرضه کرده است.

احتمالاً شما هم کنجکاو هستید که بدانید در کمپانی آنر چه می‌گذرد. گزارشی که توسط منبع خبری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است نشان می‌دهد آنر قصد دارد به زودی گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده جدیدی را به بازار عرضه کند. هنوز مشخص نیست که آنر دقیقاً چه مدل‌هایی را برای عرضه درنظر گرفته است؛ اما انتظار می‌رود که این کمپانی امسال از گوشی‌های Honor 11 و Honor 11x رونمایی کند. همچنین انتظار داریم که آنر جانشین گوشی Honor 9A را با نام Honor 10A روانه بازار کند.

digital-chat-station.jpg

این منبع خبری همچنین ادعا می‌کند پرچمدار بعدی آنر با نام Honor V40 با یک پردازنده جدید در خرداد یا تیر ماه سال ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد. به گفته این منبع خبری یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت و دلایل فروش Honor V40 قطعاً دوربین باکیفیت آن خواهد بود، دلیل این موضوع نیز کاملاً روشن است. تمامی فناوری و پیشرفت‌های موجود در دوربین گوشی‌های هوشمند هواوی اکنون متعلق به کمپانی آنر است.

اما آخرین خبر حاکی از آن است که کمپانی آنر به زودی از یک گوشی تاشو با نام Honor Magic و یک تبلت بالارده (جایگزین Honor V6) رونمایی خواهد کرد. شایعات زیادی نیز وجود دارد که از بازگشت سری Magic آنر به شکل تاشو خبر می‌دهد. این موضوع برای کمپانی آنر یک معضل بزرگ محسوب می‌شود، زیرا با وجود آنکه کمپانی هواوی تا کنون ۳ گوشی تاشو خود را ساخته و روانه بازار کرده، این کمپانی هنوز هیچ گوشی تاشویی را عرضه نکرده است.

آنر در این مدت ۳ ماهه در حال برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای سال جدید بوده است و اگر از طرفداران برند آنر هستید، مطمئن باشید که به زودی از جدیدترین گوشی‌های خود، به‌ ویژه اولین گوشی تاشو این کمپانی رونمایی خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها