دریچه تکنولوژی گوشی شیائومی Mi 10S رسماً معرفی شد؛ تجمیع قدرت تراشه SD870 با دوربین 108 مگاپیکسلی - ژوانا

از عجایب سیاست شرکت شیائومی در سالیان گذشته تولید انبوه گوشی‌های با تغییرات زیاد و تحت یک خانواده است. در حالیکه شاهد رونمایی از گوشی‌های سری Mi 11 هستیم، این شرکت ساعتی پیش گوشی Mi 10S را معرفی کرده که قدرتمندترین گوشی سری خود بوده و ویژگی‌های جذابی مانند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه جدید Snapdragon 870 دارد.

گوشی‌های سری Mi 10 شیائومی در هر حالت و با هر مشخصاتی که تولید شده‌اند یک خصیصه واحد داشته‌اند که شامل کیفیت ساخت بالا و سخت‌افزار قدرتمند همراه با دوربین‌های جذاب است. این ویژگی‌ها در گوشی جدید این سری یعنی Mi 10S نیز به اجرا درآمده و محصولی خاص را شکل داده است.

به جز تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی که توسط شرکت سامسونگ طراحی شده باید به نمایشگر جذاب ۶٫۶۷ اینچی AMOLED این گوشی اشاره کنیم که با رزولوشن FHD+ و نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز، از استاندارد نمایش تصویر HDR10+ پشتیبانی کرده و با روکش شیشه‌ای از نوع Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود.

mi-10s-1.jpg

درون حفره نمایشگر این گوشی نیز یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی جای گرفته و سنسور اثر انگشت دستگاه نیز به زیر پنل منتقل شده تا با یک طراحی یک دست و جذاب روبرو شویم.

اما در پشت دستگاه به جز سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ که ابعادی ۱/۱٫۳۳ اینچی داشته و از لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند باید به سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان نیز اشاره کنیم که یک مجموعه کامل را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

mi-10s-3.jpg

همچنین در کنار تراشه پردازشی SD870 نیز حافظه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0 و حافظه رم از نوع LPDDR5 با ظرفیت ۸ و ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که دستگاه مورد نظر ما را برای رویارویی با هر چالشی از بازی گرافیکی گرفته تا نرم‌افزارهای قدرتمند، تا دندان مسلح می‌کند.

mi-10s-2.jpg

نکته دیگری که در خصوص این گوشی باید به لیست جذابیت‌هایش افزود استفاده از بلندگوهای دوگانه و قدرتمند دستگاه است که با همکاری برند خوش‌نام Harman Kardon تنظیم شده و در تست‌های به عمل آمده توسط وبسایت DxOMark توانسته عنوان بهترین بلندگوی دنیای موبایل را از آن خود کند.

شیائومی برای این گوشی از یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده و آن را یک شارژر سیمی ۳۳ واتی همراه کرده که قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز دارد. برای بخش نرم‌افزاری دستگاه نیز رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

mi-10s-4.jpg

اما در انتها باید به قیمت این گوشی اشاره کنیم که برای نسخه پایه ۸/۱۲۸ گیگابایتی معادل ۵۰۶ دلار و برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی نیز ۵۸۳ دلار در نظر گرفته شده است.

این گوشی که در سه رنگ مشکی، آبی آسمانی و سفید طراحی شده قرار است از دو روز دیگر در اختیار کاربران چینی قرار گیرد ولی در خصوص موعد رونمایی و عرضه جهانی آن هنوز باید گوش به زنگ انتشار خبرهای رسمی از سوی شرکت شیائومی بمانیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها