دریچه تکنولوژی گوشی پرچم‌دار Honor با چیپست اسنپدراگون 888 تابستان از راه می‌رسد - ژوانا

جدایی برند آنر از هواوی موجب شده این کمپانی از تحریم‌های فلج کننده ایالات متحده رهایی یابد و حالا به جدیدترین تراشه‌های سازندگان بزرگ دنیا دسترسی دارد. تازه‌ترین شایعات حاکی از معرفی گوشی پرچم‌دار جدید Honor با چیپست Snapdragon 888 در تابستان سال آینده هستند.

با وجود اینکه آنر در ماه ژانویه امسال گوشی‌های سری V40 و View 40 را عرضه کرد، اما در حقیقت این گوشی‌ها در زمان هواوی توسعه یافته بودند و به ناچار با چیپست +Dimensity 1000 مدیاتک عرضه شدند که سریع‌ترین یا پیشرفته‌ترین چیپست آن زمان نبود.

حالا منابع چینی در دل صنعت گوشی موبایل خبر از عرضه پرچم‌دار آتی آنر با چیپست اسنپدراگون ۸۸ کوالکام داده‌اند. با این حال معرفی این گوشی تا پیش از ژوئیه متصور نیست. ظاهراً هنوز توسعه این گوشی به پایان نرسیده و در عین حال کافی نبود تولید چیپست های کوالکام باعث شده آنر قادر نباشد پیش از ماه ژوئیه ۲۰۲۱ پرچم‌دار جدید خود را معرفی کند. در واقع به نظر می‌رسد چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به اندازه کافی برای عرضه به سازندگان گوشی در دسترس نباشد.

به وضوح تأخیر در عرضه گوشی پرچم‌دار جدید به Honor لطمه بیشتری می زند اما ظاهراً این کمپانی راهی جز منتظر ماندن تا فصل دوم سال ۲۰۲۱ پیش روی خود نمی‌بیند. بر اساس شایعات پرچم‌دار جدید آنر به سری Magic این برند تعلق دارد.

به وضوح تأخیر در عرضه گوشی پرچم‌دار جدید به Honor لطمه بیشتری می زند اما ظاهراً این کمپانی راهی جز منتظر ماندن تا فصل دوم سال ۲۰۲۱ پی روی خود نمی‌بیند. بر اساس شایعات پرچم‌دار جدید آنر به سری Magic این برند تعلق دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها