دریچه تکنولوژی هر آن‌چه از قسمت یازدهم سریال قورباغه انتظار داریم - ژوانا

ایرانسل
کوین نیک

قسمت یازدهم سریال قورباغه هفته آینده منتشر ‌شود. انتظار می‌رود که بخش بیشتری از درگیری‌های نوری [با هنرنمایی نوید محمدزاده] با سروش [محمدامین شعرباف] به تصویر کشیده شده و عمق بیشتری از داستان امپراطوری رو به سقوط آقای نوری و مخدر دیوانه‌کننده‌اش فاش شود. اما از قسمت بعدی سریال قورباغه دقیقا چه انتظاری داریم؟ با ویجیاتو همراه باشید.

هر آن‌چه از قسمت یازدهم سریال قورباغه انتظار داریم

هنوز مشخص نیست که سریال قورباغه برای چند فصل ادامه پیدا می‌کند اما واضح است که فصل اول این سریال برای شانزده اپیزود ساخته شده و در حال حاضر به صورت هفتگی منتشر می‌شود. با توجه به استقبالی که از سریال هومن سیدی و دوستانش شده احتمال تمدید سریال برای فصل‌های بعدی هم وجود دارد اما مسئله فقط محبوبیت این مجموعه داستانی که ستاره‌هایی مانند نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی و هومن سیدی را در کنار یکدیگر قرار داده، نیست.

سریال قورباغه باید داستان مشخصی برای روایت‌کردن در فصل دوم داشته باشد. داستانی که مسیر مشخصی را دنبال کند و نخواهد با ادامه‌دادن‌های بی‌دلیل در برابر شعور مخاطبش توهین‌آمیز به نظر برسد. بنابراین نیاز است که شش اپیزود بعدی را به پی‌ریزی و کامل‌کردن داستانی بپردازد که در حال حاضر با سرعت پایینی روایت می‌کند.

نیم‌فصل دوم سریال قورباغه تلاش کرده تا با سرعت بیشتری به روایت ماجراهای حیاتی داستانی که پردازش کرده، بپردازد. به همین دلیل قسمت بعدی سریال قورباغه اهمیت بیشتری در این میان پیدا می‌کند. قسمتی که هفته آینده منتشر می‌شود باید پس از گذشته‌نمایی‌های کلیدی قسمت دهم بخش عظیمی از ماجرا را روایت کند.

ایرانی کارت
Dicardo
قسمت یازدهم سریال قورباغه

اگرچه مجموعه داستانی جذاب هومن سیدی که موسیقی متن آن توسط بامداد افشار ساخته شده هرگز به روایت ناگهانی حجم عجیب و عظیمی از ماجرا در یک اپیزود عادت نداشته اما این عادت‌های بدی که تا حدودی هم به تماشاگر معرفی شده دلیل قانع‌کننده‌ای برای جذاب‌نبودن قسمت بعدی سریال نیست.

به همین دلیل از قسمت یازدهم انتظار می‌رود که با بازگشتی شکوهمندانه از گذشته‌نمایی خیره‌کننده‌ای که در اپیزود قبلی داشته حالا به روایت بخش مهمی از درگیری‌های نوری و سروش با مداخله رامین [صابر ابر] بپردازد. آیا این هدف واقعی می‌شود؟ تنها چند روز دیگر تا رسیدن به این هدف زمان باقی مانده است.

نقد سریال قورباغه را در ویجیاتو بخوانید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : فیلم و سریال تاريخ : 24 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.